بهترین روش آموزش زبان انگلیسی در سال 2020

بهترین روش آموزش زبان انگلیسی نکته ای هست که همه به دنبال آن هستند. قصد ندارم که با مقدمه های کلیشه ای درباره اهمیت یادگیری زبان انگلیسی صحبت کنم چون همه ما می دونیم که چقدر زبان انگلیسی مهم هست و مخصوصا شمایی که الان اینجا هستید کاملا واقف به این قضیه هستید.

در عوض امروز می خام که راه های مختلف یادگیری زبان رو بررسی کنیم و امیدوارم که بهترین راه یادگیری زبان انگلیسی رو از بین این روش ها برای خودتون انتخاب کنید. البته به این نکته هم توجه کنید که بهترین روش آموزش زبان انگلیسی روشی هست که در اون در کمترین زمان، بالاترین بهره وری رو داشته باشیم.

بهترین روش آموزش زبان انگلیسی بصورت کلاسی

کلاس رفتن بهترین راه یادگیری زبان انگلیسی هست و هیچ شکی در این نیست. ولی اینکه چه کلاسی براتون میتونه مفید باشه رو اجازه بدید با هم بررسی کنیم.

کلاس زبان انگلیسی

آموزشگاه های زبان انگلیسی و در حقیقت کلاس رفتن بهترین راه یادگیری زبان انگلیسی هست. همیشه مردم دنبال جواب این سوال هستن. بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی چی هست؟ خوب اینجا می خام که بهتون جواب رو بدم. در حقیقت هیچ وقت نمیشه گفت که کدوم آموزشگاه خوب هست و کدوم نه! هیچ آموزشگاهی رو نمیشه برتر از دیگری دونست. آموزشگاه های خوب بخاطر مدیریت خوبشون هست که حالا معروف شدن و دلیل این نیست که یک موسسه آموزش زبان که زیاد اسم و رسم نداره بد باشه، کما اینکه بعضی اوقات بهترین شاگردای خود من از همین آموزشگاه های کوچک اومدن و زبانشون خیلی هم خوب هست.

آموزشگاهی خوب هست که استادهای زبان خیلی عالی داشته باشه و مدیریت صحیح. متاسفانه توی این موضوع باید کمی شانس با شما یار باشه تا توی یه آموزشگاه خوب ثبت نام کنید و یک استاد خوب هم گیرتون بیاد. حرف آخر اینکه، زیاد سخت نگیرید و شروع کنید. بعضی ها اینقدر دنبال یه استاد زبان خوب و یا بهترین موسسه زبان می گردن که چندین سالشون به باد میره، در حالیکه یه معلم معمولی زبان هم می تونست اون شخص رو کلی جلو ببره!

بهترین راه یادگیری زبان انگلیسی بدون کلاس رفتن

اگر وقت کلاس رفتن ندارید ناامید نباشید و برای شما هم راه های زیادی وجود دارن. البته یک سری راه ها مفید هستند و یک سری اصلا مفید نیستن.

کتابهای خود آموز زبان

اجازه بدید که خیلی راحت بگم که یکی از بدترین شیوه های آموزشی استفاده از کتاب های خود آموز زبان هست. کتاب های انگلیسی در سفر، کتاب های لغات و … خوب هستند ولی در کنار یک کلاس مکالمه زبان. معمولا کسانی که خود آموزی زبان توسط کتاب انجام میدن تلفظ صحیحی ندارند و تجربه من از زبان آموزانی که داشتم این هست که این اشخاص به ندرت می تونن که تلفظ اشتباه خودشون رو عوض کنن! و همین طور ساختارهای غلطی هست که توی ذهن این اشخاص جا می افته و از ذهن بیرون بردن این تفکرات فوق العاده سخت و مشکل هست.

پس اگر به دنبال بهترین راه آموزش زبان انگلیسی هستید خود آموزی از روی کتابها اکیدا ممنوع!

نرم افزار آموزش زبان انگلیسی

نرم افزارهای آموزشی زبان همیشه یکی از گزینه های اصلی یادگیری زبان هستند و نرم افزارهای زیادی مثل Rosetta Stone، Learn to speak English  و … وجود دارند که مدعی هستند که در بخش های مختلف به شما زبان تدریس می کنند اما هیچ کدوم از اونها بهترین روش آموزش زبان انگلیسی نیستند. توی ایران هم سی دی زبان نصرت برای اکثر مردم آشناست.

ولی اگه بخایم که واقع گرایانه به قضیه نگاه کنیم، خود من به شخصه توی این 10 12 سال تدریس هیچ کسی رو نمی شناسم که از این روش ها زبان رو یاد گرفته باشه. خیلی از مراجعین و زبان آموزان خودم و شاید هم شما از این نرم افزارهای خود آموز استفاده کردند ولی نتیجه ای نگرفتید.

امیدوارم منظور من رو بد متوجه نشده باشید، من منظورم این نیست که این نرم افزارها بد هستند. اجازه بدید که توضیح بدم. این نرم افزارهای خودآموز برای یک زبان آموز فارسی زبان طراحی نشدن و کار باهاشون اکثرا خیلی پیچیدگی داره و بعد از مدت کوتاهی دانشجو از اونها خسته میشه و یادگیری زبان رو کاملا میزاره کنار. یک سری هم مثل سی دی های نصرت هستند که صرفا فقط تکرار یک سری جملات فارسی به انگلیسی هست و عملا آموزشی در کار نیست و باز هم من تا حالا ندیدم کسی با سی دی های نصرت هم زبان یاد بگیره.

سی دی های متفرقه زیادی هم وجود دارند که اجازه بدید اصلا دربارشون صحبت نشه چون اکثرا استاد زبانی پشتشون نیست و صرفا برای پر کردن بازار و سود بردن از این نیاز زبان آموز هست. البته بازم گفتم ناامید نباشید چون ما این مشکل رو هم برای زبان آموزان خودمون حل کردیم.

بسته خودآموز زبان انگلیسی استاد عطایی

همونطور که در بالا خدمتتون عرض کردم بسته های خودآموز زبان انگلیسی زیادی در بازار وجود دارند که هیچ کدام تا حالا به کسی زبان یاد ندادن و با توجه به نیاز زیاد زبان آموزان خود بنده تصمیم گرفتم که سیستم آموزشی آنالیزی رو که در کلاسهای حضوری ما کار میشن رو تبدیل کنیم به بهترین خودآموز زبان انگلیسی در ایران و خدا رو شکر موفق به این کار هم شدیم و از اواسط سال ۹۶ بسته های خودآموز استاد عطایی در دسترس زبان آموزان قرار گرفت که تا به حال فوق العاده عالی جواب دادن و افراد زیادی از سرتاسر ایران در حال استفاده از این خودآموز های فوق العاده عالی هستند.

این بسته خودآموز رو طوری طراحی کردیم که زبان آموز از صفر میتونه شروع کنه به یادگیری یعنی از الفبا و جوری نرم افزار رو طراحی کردیم که همه دروس به ترتیب و بسیار ساده باشن تا انگیزه دانشجو برای ادامه دادن همیشه وجود داشته باشه. در این بسته ها در قسمت گرامر، لغت، اصطلاحات، تقویت تلفظ، تقویت درک شنیداری، و … پیشرفت فوق العاده ای خواهید داشت. شما هم میتونید همین حالا از فروشگاه محصولات آموزش زبان انگلیسی استاد عطایی این بسته رو سفارش بدید و درب منزل خودتون تحویل بگیرید و شروع به یادگیری کنید.

آموزش از راه دور زبان انگلیسی

قبل از فراگیر شدن اینترنت و حتی همین حالا، دوره های آموزش از راه دور زبان انگلیسی گزینه ای (از روی ناچاری) برای خیلی از مردم بود و این دوره ها هم کارایی چندانی در گذشته نداشتن ولی باز هم ما سعی کردیم که این مشکل رو هم حل کنیم.

الان کلاسهای دانش زبان استاد عطایی بهترین دوره های آموزش از راه دور زبان انگلیسی در ایران هستند و هر ساله صدها زبان آموز از شهرستان های دوردست و روستاها و حتی خارج از ایران در این کلاسها شرکت میکنند و هر روز هم به تعداد این زبان آموزان اضافه میشه بخاطر اینکه این کلاسها به خاطر سبک خاص تدریس استاد عطایی هست که باعث شده کلاسهای دانش زبانی استاد عطایی بهتر از حتی کلاسهای حضوری باشه.

همین حالا شما هم میتونید در با کیفیت ترین کلاس غیرحضوری آموزش زبان انگلیسی با نام دانش زبان که در مدرسه مجازی عطایی آنلاین برگزار میشن ثبت نام کنید.

کلاسهای خودآموز مجازی آموزش زبان انگلیسی

ما همچنین دوره های زیادی رو بصورت خودآموز آماده کردیم برای کسانی که میخان در قسمتی خاص زبان خودشون رو تقویت کنند. کلاسهای خودآموز آنلاین کلاورپد بهترین راه یادگیری زبان انگلیسی برای کسانی هست که میخان در قسمتی خاص از گرامر یا لغت یا برای مثال مکالمات تلفنی انگلیسی یا انگلیسی در سفر یا یادگیری اصطلاحات از طریق فیلم پیشرفت کنند. برای ثبت نام در این کلاسها میتونید وارد سایت آموزش آنلاین کلاورپد بشید.

 

نوشته های مشابه

‫6 سوال و جواب

    1. بهترین راه یک کلاس خوب هست و اگر فعلا دسترسی یا وقت کلاس ندارید می تونید از فیلم و سریال انگلیسی با زیرنویس فارسی استفاده کنید.
      بعدا که کلاس برید خیلی جلوتر می افتید

  1. مطالبتان بسیار صادقانه ،علمی و مناسب حال زبان آموزان نگارش شده است،با تشکر .لطفا بفرمایید برای صحبت کردن زبان انگلیسی در سطح native به صورت self study چه قدم هایی می توان برداشت؟بنده زبان آموز سطح advance میباشم.

    1. سلام و عرض ادب
      بهترین راه داشتن یک استاد native هست کسی که در انگلستان یا آمریکا بزرگ شده باشه و تحصیل کرده باشه یا اینکه زندگی در یک کشور انگلیسی زبان به مدت حداقل ۶ ماه که بتونه شما رو به بالاترین حد ممکن برسونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

مایلید عضو باشگاه مشتریان عطایی آنلاین بشید؟

در این صورت تمامی اخبار جدید درباره کلاسها، محصولات آموزشی، تخفیف های ویژه و … رو قبل از همه در گوشی تلفن خودتون دریافت خواهید کرد.