بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل چیست؟

برای پاسخ دادن به این سوال اجازه بدهید بپرسیم چرا در منزل انگلیسی یاد بگیریم؟

پاسخ واضح هست. چون زمان کلاس زبان رفتن نداریم.

حالا سوالی دیگری پیش میاد
آیا واقعا یادگیری زبان در منزل میتونه کمک کنه؟

جواب هم بله هست و هم خیر

 

خیر یادگیری زبان انگلیسی در منزل مفید نیست

سی دی های آموزشی ناکارآمد

متاسفانه پکیج های بسیار ناکارآمد زیادی در بازار وجود دارند که صرفا به دلایل اقتصادی ساخته شده اند و در واقع هیچ تاثیری در یادگیری ندارند. اگر از شانس بد شما چنین تجربه ای را
داشته باشید کاملا اعتماد خود را به پکیج های آموزشی از دست میدهید.

عدم پشتکار

بیایید قبول کنیم که ضرب المثل تا چوب بالای سر ما نباشه کاری نمیکنیم کاملا درست هست و اکثر ما حتما باید کسی رو داشته باشیم که ما رو مجبور کنه به کار کردن تا تمرینات خودمون رو انجام بدیم و روند یادگیری رو منظم پیش ببریم. متاسفانه برای خیلی از ماها بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل نیست بلکه در کلاس درس و با اجبار استاد هست.

 

بله، یادگیری زبان انگلیسی در منزل مفید است

به ندرت ولی کسانی هستند که پشتکار دارند و نیاز مبرم به یادگیری زبان انگلیسی دارند. این دسته از زبان دوستان با کتاب و سی دی و حالا از طریق اینترنت و کلاسهای اینترنتی توانسته اند زبان انگلیسی را یاد بگیرند. دقت داشته باشید حتی با بدترین سیستم های زبانی هم در صورتی که پشتکار به خرج بدیم میتونیم که زبان رو یاد بگیریم. البته این رو به یاد داشته باشید این روش زمان بیشتری نیاز داره و باید بیشتر کار کنید تا به نتیجه مطلوب برسید. حالا نوبت به سوال اصلی میرسه.

 

یادگیری لغات

کتاب های زیادی وجود دارند که برای یادگیری لغات مناسب هستند و یکی از بهترین آنها کتاب OPD هست که اختصار Oxford Picture Dictionary هست و یک باید برای تمامی زبان آموزان میباشد. کتاب 4000 Essential English Words کتاب دیگری هست که میتونه به دایره لغاتی که باید حتما آنها رو بدونید کمک میکنه. میتونید مطلبی کامل درباره یادگیری لغات در اینجا بخونید.

نکته مهم: هیچ وقت برای یادگیری مکالمه سراغ کتابهایی مثل 504 یا Essential words for TOEFL و … نرید چون این کتابها شامل لغات آکادمیک هستند و برای محاوره آماده نشدن در حالیکه خیلی از افراد فکر میکنند برای یادگیری زبان انگلیسی در منزل باید این کتابها رو بخونن و بعد از مدت ها خوندن این کتاب ها به هیچ جا نمیرسن که هیچ از یادگیری زبان هم زده میشن.

اما بهترین کتابی که بنده در قالب آموزش فعل های انگلیسی به اون برخورد کردم کتاب Ultimate Phrasal verbs هست که فقط روی فعل ها تمرکز کرده و یک منبع بی نظیر از افعال محاوره هست. مطلبی در مورد کتاب افعال محاوره ای انگلیسی در این قسمت نوشته ام که میتونید بخونید. همینطور نسخه های الکترونیکی این کتاب به همراه توضیحات فارسی را آماده کرده ایم که در قسمت پایین میتونید اونها رو دانلود کنید.

خرید و دانلود کتاب pdf لغت افعال محاوره ای انگلیسی

خرید و دانلود دوره آموزش لغات محاوره ای انگلیسی

 

کلاس آنلاین افعال محاوره ای انگلیسی

بعلت اهمیت بالای فعل های phrasal verbs یا فعل های دو کلمه ای انگلیسی، استاد عطایی اقدام به برگزاری کلاسهای آنلاین فعل های phrasal verbs کرده بودند که بسیار مورد استقبال قرار گرفت. پس از پایان این کلاس که بصورت زنده برگزار شد درخواست های زیادی برای این کلاس بود که تصمیم گرفتیم فایلهای ضبط شده این کلاس را برای استفاده از زبان دوستان برای خرید و دانلود قرار بدیم. با کلیک در اینجا درباره کلاس آنلاین افعال محاوره ای انگلیسی اطلاع بیشتری کسب کنید و نمونه کلاس را هم مشاهده کنید.

 

یادگیری گرامر

دومین نکته ای که باید به اون تسلط نسبی پیدا کنید گرامر زبان هست. بسیاری از کسانی که به یادگیری زبان انگلیسی در منزل مشغول هستند از اهمیت گرامر بی خبر هستند و نمیدانند که بدون دانستن گرامر انگلیسی از گرامری فارسی استفاده میکنند که باعث غلط بودن مکالمه میشه. اگر سطح پایینی دارید اولا باید گرامر مبتدی انگلیسی رو یاد بگیرید و برای یادگیری این قسمت کتاب هایی مثل Essential Grammar in use میتونن مفید باشند.

برای خیلی ها ممکنه سخت باشه که با یک کتاب پیش برن بخاطر همین دوره ای برای گرامر مبتدی انگلیسی از صفر رو بصورت خودآموز آماده کردم که با کلیک در اینجا میتونید اون رو مشاهده کنید و اون کلاس رو هم در کنار این کتاب کار کنید تا نتیجه بهتری رو بتونید بگیرید.

 

یادگیری زمان های انگلیسی

زمان های انگلیسی ۷۰ درصد مکالمه ما رو تشکیل میدن و دونستن اونها جزیی از ضروریات هست. متاسفانه کتاب های آموزشی هیچ وقت اونها رو بصورت منظم و مرتب نگفتن و تقریبا در تمام کتب زبانی از زمان ها در بین گرامرها استفاده شده که باعث کم اهمیت شدن زمان ها میشه. دوره های آنلاین آموزش زمان های مقدماتی بعلاوه دوره آنلاین آموزش زمان های پیشرفته میتونن که ذهن شما رو کاملا باز کنن نسبت به زمان ها. در کنار این دو دوره کتاب های Grammar in use preintermediate و Grammar in use intermediate میتونن که کتب مکمل عالی باشند.

 

تقویت listening

برای تقویت مکالمه تقویت مهارت listening ضروری میباشد. یکی از بهترین کارهایی که شما برای یادگیری زبان انگلیسی در منزل میتونید انجام بدید تمرین listening هست چون نه نیازی به استاد داره و نه در اون اشتباه یاد میگیرید. برای این منظور سری کتاب های Tactics for listening میتونن که کاملا مفید باشند. البته ناگفته نمونه که دیدن فیلم و سریال میتونه خیلی خیلی کمک کنه که البته زمان بر هست ولی نتیجه فوق العاده ای رو براتون خواهد داشت. برای اینکه درباره تقویت listening بیشتر بدونید مقاله تخصصی درباره تقویت لیستنینگ رو در اینجا بخونید.

 

یادگیری عبارات و اصطلاحات رایج انگلیسی

کتاب های زیادی در مورد اصطلاحات رایج زبان انگیسی در بازار وجود دارند و همه میتونن که مفید باشند. اما بهترین راه یادگیری اصطلاحات رایج انگلیسی دیدن سریال و فیلم هست. در حقیقت بعد از یادگیری گرامر بهترین راه یادگیری زبان انگلیسی در منزل دیدن فیلم و سریال هست تا با اصطلاحات روزمره انگلیسی آشنا بشید. با این روش شما یاد میگیرید که در چه موقعیتی و به چه شکلی و لحنی باید جمله یا عبارت خاصی گفته بشه. دقت داشته باشید که فیلم رو حتما باید با زیرنویس انگلیسی ببینید و نه با زیرنویس فارسی! مطلب در مورد تقویت زبان از طریق فیلم رو هم در اینجا بخونید.

 

تقویت زبان از طریق فیلم و سریال

به عقیده خیلی از مردم بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل دیدن فیلم و سریال هست و البته که این موضوع درست هست ولی نه هر فیلم و هر سریالی و نه برای هر سطحی. به همین خاطر بنده تعدادی دوره آموزش زبان انگلیسی از طریق انیمیشن و سریال آماده کرده ام که در اونها تدریس انجام شده و تمامی لغات، اصطلاحات، مسائل فرهنگی و … به صورت کامل توضیح داده شده تا پروسه یادگیری بسیار سریعتر و با کیفیت بیشتری باشه و مهم تر از همه هیچ چیزی رو به اشتباه متوجه نشید. همین حالا میتونید این انیمیشن های فوق العاده رو از فروشگاه عطایی آنلاین تهیه و دانلود کنید:

۱- خرید و دانلود آموزش زبان از طریق کارتون Despicable me از فروشگاه عطایی آنلاین
۲- خرید و دانلود آموزش زبان از طریق کارتون Inside out از فروشگاه عطایی آنلاین

سریالها از لحاظ لحن و تلفظ و لهجه و همچنین انتخاب کلمات بسیار بهتر از فیلم ها هستند و ما در حال حاضر روی دو سریال محبوب دنیا یعنی Friends و Better Call Saul تدریس هایی انجام داده این که از لینکهای پایین قابل تهیه هستند.

1- دانلود آموزش زبان انگلیسی از طریق سریال فوق العاده محبوب Better Call Saul

2- دانلود آموزش زبان انگلیسی از طریق سریال بی نظیر Friends 

۳- دانلود دوره آموزش زبان از طریق سخنرانی TIM Urban

 

 

 

پکیج آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته استاد عطاییپکیج آموزش زبان انگلیسی استاد عطایی

در قسمت بالا درباره بسته های دانلودی خودآموز زبان انگلیسی استاد عطایی مفصلا توضیح دادیم. متاسفانه مشکل اینترنت و دانلود در ایران باعث شده بود که تعداد زیادی از کاربران با مشکل دانلود مواجه شوند. به همین علت پکیج آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته استاد عطایی را به شما عزیزان پیشنهاد میدهیم تا به یک باره و به راحتی بتوانید که از سیستم آموزشی زبان انگلیسی انحصاری استاد عطایی در منزل استفاده نمایید. پکیج آموزش زبان انگلیسی استاد عطایی بهترین راه یادگیری زبان انگلیسی در منزل بصورت خودآموز میباشد که شامل ۱۱ دوره تخصصی برای یادگیری بهترین مطالب زبانی بدون نیاز به استاد هست.

جهت سفارش پکیج آموزش زبان انگلیسی مبتدی تا پیشرفته استاد عطایی و کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک نمایید.

سفارش پکیج آموزش زبان انگلیسی استاد عطایی

 

و میرسم به بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل

دوره های غیرحضوری آموزش زبان انگلیسی استاد عطایی

بهترین راه یادگیری زبان انگلیسی در منزل

میرسیم به آخرین پیشنهاد و البته بهترین پیشنهاد برای یادگیری زبان انگلیسی در منزل که میشه کلاسهای غیرحضوری استاد عطایی که با نام دوره های دانش زبان برگزار میشن. این دوره ها به مراتب از هر کلاسی که در اون شرکت میکنید بهتر هستند و همونطور که از اسم دوره مشخص هست در این ۴ ترم که بصورت ۲ ماهه برگزار میشن استاد عطایی سطح دانش زبان شما رو به طرز فوق العاده ای بالا میبرند تا اونجایی که حتی از بسیاری از اساتید زبان انگلیسی هم بهتر خواهید شد.

اطلاعات بیشتر درباره دوره های غیرحضوری آموزش زبان استاد عطایی رو در مدرسه مجازی عطایی آنلاین کسب کنید.

 

نوشته های مشابه

‫6 سوال و جواب

  1. من از روشهای شما خیلی خوشم اومد و در حقیقت خیلی متفاوت چطور میتونم بسته ها رو خریداری کنم …و اینکه چه فرقی با کانال تلگرامتون دارن

    1. سلام و عرض ادب
      بسته ها رو میتونید از لینک
      http://www.ataeionline.com/packages
      تهیه بفرمایید.

      بسته ها بسیار متفاوت از کانال هستند. در کانال ما مطالب مکمل رو کار میکنیم ولی در این بسته ها از ابتدا و با یک برنامه ریزی بسیار دقیق و خوب سعی میکنیم که مطالب رو انتقال بدیم به شکلی که واقعا روی درک و بعدا روی مکالمه شما تاثیر گذار باشه.

  2. با عرض سلام و خسته نباشید دوست عزیز.
    روش های شما با خیلی از شیوه های موجود در اینترنت متفاوته و امیدوارم که واقعا بتونه یک فرد مبتدی رو راه بندازه.
    میخواستم بگم که ای کاش جای سریال بهتره با سال تماس بگیری,سریال بریکینگ بد رو میزاشتین.
    ممنون و سپاس از شما
    موفق باشید.

  3. با سلام
    چند وقت پیش یک مجموعه زبان انگلیسی که خیلی هم در ماهواره تبلیغ می شد خریدم، اما بسیار ابتدایی و مزخرف بود.
    پیشنهاد می کنم بخشی از درسها را به عنوان نمونه اینجا منتشر کنید . وگرنه فرض این است که همه کلاهبردارند ، مگر اینکه خلافش ثابت شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

مایلید عضو باشگاه مشتریان عطایی آنلاین بشید؟

در این صورت تمامی اخبار جدید درباره کلاسها، محصولات آموزشی، تخفیف های ویژه و … رو قبل از همه در گوشی تلفن خودتون دریافت خواهید کرد.